Sõidame! koos

Let's Drive! together

Volkswageni müügitulemused purustasid Baltikumis rekordeid

Eelmisel aastal saavutas Moller Baltic Import Baltikumis kõigi aegade rekordi ning müüs ligi 12 000 Audi ja Volkswageni sõidu- ning tarbeautot, millest enam kui 8200 olid Volkswageni sõidukid.

2019. aastal oli Volkswagen üle 1900 klientidele toimetatud autoga Eestis populaarsuselt kolmas automark. Baltikumi eduloo põhjuseks võib lugeda linnamaasturite populaarsuse kasv, mis tõi selles segmendis kaasa muljetavaldava 62 protsendilise müügikasvu. Eelmise aasta populaarseimad linnamaasturite mudelid olid Tiguan, T-Roc ja Touareg. Viimase aasta jooksul kahekordistas Volkswagen Baltikumis T-Roci ja Touaregi müüki. Lisaks oli Tiguan esmakordselt Baltikumi müüdavaim Volkswageni sõiduk ning populaarsuselt teine A segmendi SUVde hulgas.

Sel aastal on Volkswageni põhisündmuseks e-mobiilsuse lansseerimine – kolme uue täiselektrilise sõidukiga on autotootjal plaanis alustada teekonda saamaks piirkonna juhtivaks elektriautode pakkujaks. Volkswagen loodab, et 2021. aastal on kuni 40 protsenti nende Baltikumis müüdavatest autodest elektrilised. Esimeseks mudeliks, mis on juba esindustes saadaval, ongi uus e-up!, mille maksimaalseks sõiduulatuseks on 260 km (WLTP) ning alghind on 19 990 eurot. Tegemist on ka ühe parima hinna ja sõiduulatuse suhtega elektriautoga!

Märtsi alguses on Eestis klientidele saadaval uus täielikult digitaalne Golf 8, mis on nüüd saadaval ka hübriidversioonidena ning ulatuslikult täiendatud standardvarustusega. Legendaarse kompaktklassi uue põlvkonna sõiduk, mida tutvustati täna esmakordselt Eesti ajakirjanikele, on nüüd eelmüügis hinnaga alates 19 830 eurot. Golf 8-le järgneb suve keskel kauaoodatud 2020. aasta võtmemudel – uus täiselektriline ID.3. Sügisel on saadaval uuenenud Arteon Shooting Brake versioon, millele järgneb Volkswageni enimmüüdud linnamaasturi Tiguani värskendus. Volkswagen lõpetab aasta esimese täiselektrilise ID. SUVe ja Golf 8 Variant lansseerimisega.

Eelmine aasta oli Baltikumis rekordiline ka Volkswageni tarbesõidukitele – enam kui 2700 sõidukit anti klientidele üle ning sellega saavutati üheksaprotsendiline kasv. Euroopas oli müügikasv vaid 0,5%. Eestis on klientideni toimetatud 492 sõidukit ja möödunud aasta populaarseimad mudelid olid Caddy (31% müügimahust), Crafter (19% müügimahust) ning T-mudelid Transporter, Caravelle ja Multivan (38% müügimahust).

Selle aasta alguses lansseeriti uuendatud Multivan 6.1 koos innovaatiliste abisüsteemide valikuga. Veebruari lõpus toimub Caddy 5 maailma esmaesitlus ning 2020. aasta lõpuks on see saadaval ka Baltikumis.
PS! Rohkem pilte meie sotsiaalmeedias.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

6 − 5 =