Sõidame! koos

Let's Drive! together

Proovisõit

Volvo XC90 T8 Twin Engine ongi tõeline Põhjala Kuningas

Täiesti südamest – ma vihkan novembrit. Maailmas on vähe asju, mida ma ei salliks niivõrd trööstitul viisil kui seda raagus puid, pimedust ning pori täis kuud, mis meenutab pigem tuumatalve kui prelüüdi talvekuudele. Aga õnneks on meil Rootsi riik ning sigarikkad Hiina ärimehed. Kui nemad otsustavad Göteborg-Shanghai vahelisel videokõnel, et ehitame koos valmis kõige disainipuhtama […]

Kuidas teha lõbusat Jaapani pisimaasturit: Honda HR-V Sport

Kui HR-V uuesti Honda mudelirivi sekka tuli, ei avaldanud see mulle väga muljet. Ta nägi üsna näotu välja ning ei omanud seda sama funky olekut mis esimesele HR-V’le omane oli. Ma pole välimuse osas siiani väga müüdud, aga äsjaproovitud HR-V Sport kummutas nii mõnedki kahtlused. Mis HR-V Spordi siis sportlikuks teeb? HR-V Sport saab omale […]

Hyundai KONA Electric on kõige eeskujulikum elektriline linnauto

Ühel sombusel reede õhtul seadsin sammud Tartu Topauto salongi ja kätte ulatati Hyundai Kona Electric võtmed. Kui muidu oleks see Hyundai Kona jätnud ükskõikseks siis see viimane osa nimetusest tekitas põnevust. Esimene kogemus täielikult särtsu jõul liikuva autoga. Parima hinna-ja sõidulatuse suhe Hyundai Kona on saadaval bensiini mootoriga ja hiljuti tuli ka turule hübriid mudel […]

Poolteist tuhat kilomeetrit Musta Noolega

Intro August 2019. Eestis on kõige paremad motoilmad üldse. Ilmad, mis iga kaherattalise sõbra sügelema ajavad. Täpselt sellel perioodil ulatatakse mulle Freetime motokeskuse poolt uue Husqvarna Svartpilen 701 võtmed ja pannakse pea laest jalatallani sõiduvarustusse. Nagu “näosaates” – Freetime motopoodi siseneb Raiko Ausmees ja väljub…. Mis on Husqvarna? Nende ajalugu on kirjum kui moodsa mehe […]

Lätimaa Kroonika koos uuenenud Nissan Qashqaiga

Igal sügisel saavad Lätis Riia külje all kokku sajad Nissani S-kere mudelid, et üheskoos tähistada drifitrohket 200SX Megameet festivali. Mis asi on Nissani S-kere? Tegu on 1976-2002 aastatel toodetud tagaveolistega, enamjaolt turbotatud sportlike kupeedega, millega on ütlemata kohutavalt lõbus ja vahva sõita. Kõige levinumad on neist S13-S15 kered, mis leiavad peamiselt kasutust driftiplatvormina. Lätti tundus […]

Kurvipäevik – osa 1: Uus Passat Alltrack & Lõuna-Eesti

Selmet teha üks keskmine ülevaade, kus ma arvustan mugavat salongi ja kütusesäästlikut mootorit, teeme täna teisiti. Või noh, tegime teisiti, sest mõned nädalad tagasi võtsime kaks proovisõiduautot – uue Passat Alltracki ning uue Mazda CX-30 (hiljem ühines ka KONA Electric) ja läksime Lõuna-Eesti parimaid teid kaardistama. Postitee-Tilleoru & Passat esteetilisest vaatepunktist Postiteest on vast kõik […]

Kahuripauk eikellegimaale: Renault Talisman 225 TCE

Renault Megane RS on üks neetult äge kähkusõidu auto. Ja kui sellest jääb väheseks, siis soovitan soojalt peadpööritava RS Trophy rooli istuda. Ning kui süda karjub millegi unikaalse järgi, siis tagamootoriga sõidudelikatess Alpine A110 täidab kõikvõimalikud emotsioonilahtrid. Prantsuse autodest rääkides, muidugi. Aga mis siis kui luukpära pole mu jaoks piisavalt esinduslik ja mul on vaja […]

Jalutame vanaisaga – uus ja vana Toyota Corolla

Kõik teavad ju Toyota Corollat, isegi inimesed, kes autodest suurt midagi ei jaga. Aastakümneid on see mudel olnud töökindluse, lihtsuse ning ülima argisõiduki musternäidis. Ning kui Toyota Baltic mulle uut Corolla Hybdrid Sports Touringut pakkus, tundus mulle ainus loogiline samm helistada Autoklassiku töökotta ning tuua kaamera ette ei keegi muu, kui 40. aasta tagune meenutus […]

Renault Kadjar: Soodne valik, kui kliirens on tähtis

Renault tõi Kadjari turule 2015. aastal ning nüüd on auto saanud ka mudeliuuenduse. Kui muidu on Renault tuntud oma sedaanide, luukpärade ja mahtuniversaalide pärast siis Kadjar on loodud seda muutma, asetudes suuruse poolest Capturi ja Koleose vahele. Kadjari suurimaks eeliseks keskmises suuruses linnamaasturite hulgas on hind. Hinnad algavad 17 990€ ja mu teada on tegemist […]

Camry – Toyota uus tulemine?

Toyota Camry on tagasi peale 15 aastast pausi Euroopa turult ja nüüdseks on tegemist juba kaheksanda põlvkonnaga. Julge tegu Toyota poolt tuua turule luksuslik sedaan, kus peamiselt tundub, et kaubaks lähevad vaid linnamaasturid. Camry puhul on mootorivalik lihtne ehk auto tuleb kohe 131kW 2,5 liitrise rida-neli bensiinimootoriga, mida toetab 88kW võimas elektrimootor. Auto koguvõimsuseks maha […]