Sõidame! koos

Let's Drive! together

Proovisõit

KIA Optima – Ideaalne Ja Optimaalne alternatiiv Premium-Sakslastele

Kia sedaanidele mõeldes liigub mõte esimesena Stingeri peale. Ära aga ei tasu unustada Stingeri odavamat alternatiivi, milleks on Optima. Hinnad algavad 25 tuhandest, mis on pea kaks korda odavam, kui Stingeril. Enne Optimaga sõitmist olin nädal aega sõitnud ühe eestlaste seas väga populaarse linnamaasturiga. Optimaga juba esimestel meetritel tekib arusaamatu tunne, miks linnamaasturid eestlaste seas […]

Porsche sõiduelamus Auto24ringil

Porsche Eesti kutsus meid vahvale Porsche sõiduelamusele Auto24ringil ning tegime tagasi tulles nii mõnedki järeldused. Proovimiseks olid väljas 718 Cayman GTS, kaks uut 992 911 Carrera 4S ja eelmise generatsiooni 991.2 GTS 4 mudelit ning boonusena ka Cayman T. 1. Mugav on tulla rajapäevale käed taskus, saada õpetussõnad asjatundjalt, vahepeal proovida head-paremat toidulaualt, samal ajal […]

Üheliitrine Taskurakett Focus ST-Line

Esindusest Focus ST-line’i võtma minnes oli üks jälle üks maruhall sombune päev. Auto ise säras aga parklas juba kaugelt vastu. Fordi sügavsinine lihtsalt jääb silma. Taustaks peab mainima, et Fordid on minu perekonna “saatus”. Alates 1990ndatest pole meil teist marki majas olnud. Kunagistele rooteprobleemidele vaatamata on bensiinimootoriga isendid tehnika poolest täiesti igavesed. Seepärast ongi nii […]

Kuidas üks Fiat mind 500 korda üllatas!

Sellelt maalt, kus elab põdertõi ta siia laev.Kas Fiatist saab mu sõbervõi algab rist ja vaev?  Kui tihti sa leiad mind nende väikeste linnamaasturite ümber rõõmsalt kekslemas? Korra aasta või kahe jooksul, ehk. Ma sõitsin paar nädalat tagasi uue VW T-Crossiga ning hetkeseisuga loodan, et teist korda ma sinna ei satu. Kuid seevastu loodan end […]

Proovisõit: Suzuki Jimny!

Kui keegi oleks teinud pimetesti ja lasknud arvata auto tootmisaastat, siis ilmselt oleks pakutud väikest veoautot 1990. aastakäigust. Suzuki on märganud, et retro on moes ja seega toonud tagasi parimaid detaile eelnevatelt generatsioonidelt. Sooneline katus, astmega küljeaken, eelmisele Jimnyle viitav esivõre, kaks triipu küljepeegli all, pisidetaile leidub veelgi. Kui välimus on Jimnyl sarnane G-klassile, siis […]

Škoda Kodiaq – Naabripoisi Efekt

Škodad on eestlaste seas tõesti populaarsed. Octavia oleks justkui saanud uueks rahvaautoks, nagu ennemuiste legendaarne “Sirje” oli. Ma mõistan nende fenomeni paberil – nad on odavad, nendega on võrdlemisi mugav sõita ning neil on piisavalt lai mudelivalik. Aga emotsiooni osas? Mitte nii väga, mind nad näiteks siiani väga tõmmanud ei ole. Oma arvamuste kummutamiseks laenasin […]

Renault Talisman hoiab keskklassi sedaanide lippu kõrgel.

Sedaanituru kurbvaikne hääbumine pole ammu enam suur uudis. Tootjate mudelivalikuid lugedes sa enam klassikalise kujuga neljaukselist sedaankere niisama naljalt ei leia. Eriti kehtib see non-premium klassi sõidukite puhul. Kui autotootja pole just kupee-sedaani usku ära keeranud, vandub see keretüüp krossoveride vaenuliku pealetungi tõttu alla. Renault hoiab siiski veel lippu kõrgel, kandes oma kaelas üht äärmiselt […]

Kolm Päeva Turbo VTEC saatel: Honda Civic Type-R FK8

Traditsioonilise ülevaate asemel mõtlesin seekord teha pisut teisti. Kaks nädalavahetust tagasi ulatati mulle Veho Honda esindusest lahkelt uue FK8 Type-R’i võtmed ning endalegi üllatuseks, pakkusid kolm proovisõidupäeva auto osas väga mitmekesist vaatepunkti. Päev 1: Jaapani autode väljasõit & Type-R jõudluse seisukohalt Reede õhtupoolik. Kell on saanud viis ning linnatänavad kihavad ummikutest. “Tammsaarel” teo kombel tiksudes […]

Proovisõit: Audi A1

Audi tuli eelmisel aastal välja uue pesamunaga. Mis on muutunud? Diiselmootoreid enam valikust ei leia ja manalateed on läinud ka kolmeukseline variant. Ka ülejäänud auto on saanud täiesti uue välimuse ja sisu. Antud juhul oli prooviautoks 30 TFSI, mille kapoti all peitub 85 kilovatine kolmesilindriline 1.0 “turbokas”. Algul küll natuke kahtlesin sõidu nautimises, kuid siis […]

Proovisõit: Uus Volkswagen Polo GTi ei mõista nalja

Ei mõista tõesti – ja mitte heas mõttes! Volkswageni pesamuna värske kuumversioon on turule sööstnud eesmärgiga pakkuda konkurentsi Fiesta ST-sugustele taskurakettidele ning teeb seda enda kahjuks – liigagi hästi. Julgeid jooni ei tasu karta, Wolfsburg Aeg ja turg dikteerivad nõudluse ning Polo kataloogist on lahkunud kolmeukseline variant. Mõõtmetelt on uus põlvkond samuti kenasti kosunud ning […]