Sõidame! koos

Let's Drive! together

Proovisõit

Spartalik kasvatus Prantsuse spordiperekonnas: Renault Megane RS Trophy

Tavaline Megane RS tutvustas mulle end eelmise aasta Novembris. Üldmulje prantslaste uuest staar-kuumpärast kulmineerus positiivsena ning pidasin seda tõsiseltmõeldavaks alternatiiviks minu lemmikule Cupra ST-le. Kui aga tavaline RS sinus tundeid ei sütita, siis teeb seda hardcore-versioon RS Trophy. Sama nimi, täiesti teine auto! Uus RS Trophy hõlmab endas võimsamat, 296hj mootorit, Cup-šassiid, piiratud libisemisega difrit, […]

Proovisõit: 2019 Subaru Outback

Selle aasta vältel olen astmeliselt läbi käinud peaaegu kõik Subaru mudelid, vaid Levorg ja WRX STi on hetkel minu sulest ja objektiivist puutumata jäänud. Üllatusena suutsin kuukene tagasi ennast isegi BRZ rooli sebida. Maasturite lineup’i tipus troonib aga Outback. Või noh- maastur-universaal oleks parem nimetus. Krossoveri tiitlit see auto ei vääri – kuna ta on […]

Mercedes-Benz A-Klass: Kas sul üldse on C-Klassi vaja?

Autoajakirjanikuna pean tõdema, et enamike uute autodega on tegelikult hea ja mugav sõita. Piirid masinate ja tehnoloogiate vahel on hägustunud ning same but different on rohkem moes kui kunagi varem. Kuid aeg ajalt potsatab turule ka midagi rohkem eristatavat. Mida siis arvata uuest Mercedes-Benz A-Klassist? Stuttgarti perekonna pesamuna neljas põlvkond on võrreldes eelmistega teinud meeletu-meeletu […]

KIA Optima – Ideaalne Ja Optimaalne alternatiiv Premium-Sakslastele

Kia sedaanidele mõeldes liigub mõte esimesena Stingeri peale. Ära aga ei tasu unustada Stingeri odavamat alternatiivi, milleks on Optima. Hinnad algavad 25 tuhandest, mis on pea kaks korda odavam, kui Stingeril. Enne Optimaga sõitmist olin nädal aega sõitnud ühe eestlaste seas väga populaarse linnamaasturiga. Optimaga juba esimestel meetritel tekib arusaamatu tunne, miks linnamaasturid eestlaste seas […]

Porsche sõiduelamus Auto24ringil

Porsche Eesti kutsus meid vahvale Porsche sõiduelamusele Auto24ringil ning tegime tagasi tulles nii mõnedki järeldused. Proovimiseks olid väljas 718 Cayman GTS, kaks uut 992 911 Carrera 4S ja eelmise generatsiooni 991.2 GTS 4 mudelit ning boonusena ka Cayman T. 1. Mugav on tulla rajapäevale käed taskus, saada õpetussõnad asjatundjalt, vahepeal proovida head-paremat toidulaualt, samal ajal […]

Üheliitrine Taskurakett Focus ST-Line

Esindusest Focus ST-line’i võtma minnes oli üks jälle üks maruhall sombune päev. Auto ise säras aga parklas juba kaugelt vastu. Fordi sügavsinine lihtsalt jääb silma. Taustaks peab mainima, et Fordid on minu perekonna “saatus”. Alates 1990ndatest pole meil teist marki majas olnud. Kunagistele rooteprobleemidele vaatamata on bensiinimootoriga isendid tehnika poolest täiesti igavesed. Seepärast ongi nii […]

Kuidas üks Fiat mind 500 korda üllatas!

Sellelt maalt, kus elab põdertõi ta siia laev.Kas Fiatist saab mu sõbervõi algab rist ja vaev?  Kui tihti sa leiad mind nende väikeste linnamaasturite ümber rõõmsalt kekslemas? Korra aasta või kahe jooksul, ehk. Ma sõitsin paar nädalat tagasi uue VW T-Crossiga ning hetkeseisuga loodan, et teist korda ma sinna ei satu. Kuid seevastu loodan end […]

Proovisõit: Suzuki Jimny!

Kui keegi oleks teinud pimetesti ja lasknud arvata auto tootmisaastat, siis ilmselt oleks pakutud väikest veoautot 1990. aastakäigust. Suzuki on märganud, et retro on moes ja seega toonud tagasi parimaid detaile eelnevatelt generatsioonidelt. Sooneline katus, astmega küljeaken, eelmisele Jimnyle viitav esivõre, kaks triipu küljepeegli all, pisidetaile leidub veelgi. Kui välimus on Jimnyl sarnane G-klassile, siis […]

Škoda Kodiaq – Naabripoisi Efekt

Škodad on eestlaste seas tõesti populaarsed. Octavia oleks justkui saanud uueks rahvaautoks, nagu ennemuiste legendaarne “Sirje” oli. Ma mõistan nende fenomeni paberil – nad on odavad, nendega on võrdlemisi mugav sõita ning neil on piisavalt lai mudelivalik. Aga emotsiooni osas? Mitte nii väga, mind nad näiteks siiani väga tõmmanud ei ole. Oma arvamuste kummutamiseks laenasin […]

Renault Talisman hoiab keskklassi sedaanide lippu kõrgel.

Sedaanituru kurbvaikne hääbumine pole ammu enam suur uudis. Tootjate mudelivalikuid lugedes sa enam klassikalise kujuga neljaukselist sedaankere niisama naljalt ei leia. Eriti kehtib see non-premium klassi sõidukite puhul. Kui autotootja pole just kupee-sedaani usku ära keeranud, vandub see keretüüp krossoveride vaenuliku pealetungi tõttu alla. Renault hoiab siiski veel lippu kõrgel, kandes oma kaelas üht äärmiselt […]